1. Haberler
  2. Tekirdağ
  3. Tekirdağ’da 6. Lavanta Şenliği başladı: Mor tarlalar ziyaretçileri ağırlıyor

Tekirdağ’da 6. Lavanta Şenliği başladı: Mor tarlalar ziyaretçileri ağırlıyor

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Tekirdağ’da bu yıl 6’ncısı düzenlenen Lavanta Şenliği, mor renge bürünen lavanta tarlalarının oluşturduğu görsel şölen eşliğinde kapılarını ziyaretçilere açtı.

Karadeniz Mahallesi’nde bulunan lavanta tarlasında gerçekleştirilen etkinlik, vatandaşların yoğun katılımıyla başladı.

Tekirdağ’ın önemli turizm ve tanıtım etkinliklerinden biri haline gelen Lavanta Şenliği, bu yıl da fotoğraf tutkunlarını ve doğaseverleri bir araya getirdi. Mor renkli lavanta tarlaları, ziyaretçilere görsel bir şölen sunarken, vatandaşlar oluşturulan dekor alanlarında hatıra fotoğrafları çekti.

Şenliğin açılışı halk oyunları ekibinin gösterisiyle gerçekleştirildi. Program daha sonra Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası Bandosu ve 3 Kemaller Ritim Grubu’nun konserleriyle devam etti.

Etkinlik alanına gelen fotoğraf severler, lavanta tarlalarında en güzel kareyi yakalamak için objektiflerine sarıldı. Mor tarlalar, sosyal medya içerikleri ve profesyonel fotoğraf çekimleri için de yoğun ilgi gördü.

LAVANTA ÜRÜNLERİ TANITILDI

Şenlik kapsamında üreticiler tarafından kurulan stantlarda lavantadan elde edilen ürünler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Stantlarda;

  • Lavanta yağı
  • Lavanta sabunu
  • Lavanta kolonyası
  • Hediyelik ürünler

hakkında bilgi verildi.

LAVANTA TEMALI SERGİ AÇILDI

Etkinlik alanında ayrıca lavanta temalı fotoğraflardan oluşan özel bir sergi de ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Sergi, şenliğe gelen sanatseverlerden ilgi gördü.

“TEKİRDAĞ ZİYARETÇİLERİN İLGİSİNİ ÇEKİYOR”

Ömer Faruk Karaküçük yaptığı açıklamada, Tekirdağ’ın lavanta ve ayçiçeği tarlalarıyla önemli bir cazibe merkezi haline geldiğini söyledi.

Karaküçük, Lavanta Şenliği’nin vatandaşların keyifli vakit geçirdiği önemli organizasyonlardan biri olduğunu ifade etti.

ŞENLİK 26 HAZİRAN’A KADAR SÜRECEK

Programa Vali Yardımcısı Musa Aydemir, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Önder Atik, Süleymanpaşa Belediye Başkan Yardımcısı Emin Benan Utku, kurum temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Lavanta Şenliği’nin 26 Haziran’a kadar çeşitli etkinliklerle devam edeceği belirtildi.

Tekirdağ’da 6. Lavanta Şenliği başladı: Mor tarlalar ziyaretçileri ağırlıyor
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
Bizi Takip Edin